Home Întrebări frecvente

Întrebări frecvente PDF Imprimare Email
Întrebări frecvente. 2010-07-26 09:24.

Comanda, plata şi livrareaf

Vreau să văd şi să probez toate produsele dumneavoastră pentru a decide dacă doresc să achiziţionez ceva. Unde pot veni să le examinez?

Având în vedere că Anjo Shop este un magazin online şi că ne desfăşurăm activitatea exclusiv pe baza comenzilor primite prin internet şi telefonic, nu dispunem pentru moment de un spaţiu unde să puteţi examina fiecare produs în parte. Totuşi, în cazuri excepţionale, de exemplu dacă doriţi să ştiţi care din modelele de ceasuri de mână vi s-ar potrivi cel mai bine, ne puteţi contacta telefonic la 0722925023 sau 0755167810 pentru a stabili o întâlnire de prezentare.

Nu vreau să comand un produs vorbitor fără să aud vocea instalată pe el. Când pot veni la sediul dumneavoastră să-l probez?

Pentru a asculta vocea instalată pe produsele noastre nu este nevoie de o vizită la sediul SC Anjo Web Design SRL. În pagina fiecărui produs vorbitor de pe acest site veţi găsi un player audio cu ajutorul căruia veţi putea asculta vocea produsului.

Produsul pe care îl doresc nu se mai află în stoc sau pe site în dreptul lui scrie "Disponibi numai la comandă". În cât timp îl pot primi?
Dacă produsul comandat de dumneavoastră nu se află momentan în stoc, veţi fi contactat telefonic de un reprezentant al SC Anjo Web Design SRL care vă va comunica data aproximativă la care produsul se va afla din nou în stoc. În medie, perioada de aşteptare pentru produse care nu se mai află în stoc este de 10 - 15 zile lucrătoare.

Produsul de care am nevoie nu este prezentat pe www.anjo.ro. Există vreo posibilitate de a îl obţine?

Dacă produsul dorit de dumneavoastră nu este inclus în catalogul de pe acest site, contactaţi-ne telefonic la 0722925023 sau 0755167810 sau prin email la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza şi îl vom căuta şi aduce în ţară special pentru dumneavoastră.

Cum plătesc produsele comandate?
Plata produselor se face ramburs, la primirea coletului.

Plata produselor cumpărate de pe www.anjo.ro se poate face şi în rate?
Pentru moment, nu este disponibilă opţiunea de plată în rate.

Vreau să comand un soft pentru nevăzători, dar nu vreau să aştept până îmi aduce curierul un CD. Aş prefera să-l descarc de pe un server şi să primesc codul de licenţiere pe email. Cum procedez?
Informaţi SC Anjo Web Design SRL de intenţia dumneavoastră fie prin intermediul câmpului Indicaţii suplimentare privind comanda din formularul de comandă online, fie pe email sau telefonic. SC Anjo Web Design SRL va emite o factură proformă pe care o veţi primi prin email şi pe care o puteţi plăti la orice bancă. După efectuarea plăţii, trimiteţi la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza o copie scanată a ordinului de plată sau a foii de vărsământ pe care aţi completat-o la bancă şi în cel mult 24 de ore veţi primi prin email codul de licenţiere şi linkul de la care puteţi descărca programul comandat.

Cum ajung la mine produsele comandate?
Livrarea produselor se face prin curier rapid sau, în cazuri excepţionale, prin Poşta Română. În cazul livrării prin curier sau prin poştă, veţi achita şi o taxă de livrare.

De ce trebuie să completez CNP-ul în formularul de comandă de pe site?

Conform Ordinului privind aplicarea prevederilor HG 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiara si contabila si a normelor metodologice privind intocmirea si utilizarea acestora:

Art. 3. - Documentele justificative si financiar-contabile emise catre persoanele fizice carora li s-au stabilit prin lege anumite facilitati fiscale se vor completa cu elementele de identificare a acestora, astfel:
- numele si prenumele persoanei fizice se vor completa la rubrica "Cumparator", respectiv "Beneficiar";
- codul numeric personal al persoanei fizice inscrise la rubrica "Cumparator", respectiv "Beneficiar", se completeaza la rubrica "Cod fiscal";
- adresa de domiciliu a persoanei fizice se va inscrie la rubrica "Sediul".

Vă asigurăm că datele dumneavoastră personale nu vor fi folosite pentru nici un fel de alte operaţiuni în afară de completarea documentelor necesare facturării.

Vreau să comand un număr foarte mare de bucăţi dintr-un anumit produs, de exemplu 500 de punctatoare. În cât timp îmi vor fi livrate?

Pentru comenzi foarte mari, de ordinul sutelor de bucăţi, este posibil ca timpul de aşteptare să fie între 10 şi 15 zile lucrătoare. Un reprezentant al SC Anjo Web Design SRL vă va contacta telefonic pentru detalii.

Am plasat o comandă, însă m-am răzgândit şi vreau să o anulez înainte de a primi produsele. Cum procedez?

Dacă aţi plasat o comandă şi aţi decis să o anulaţi, puteţi face acest lucru în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii, prin email la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau telefonic la numerele de telefon 0722925023 sau 0755167810. Dacă în acest interval de timp comanda v-a fost deja expediată, vă rugăm să returnaţi produsele printr-un curier rapid (Fan Courier, Cargus, DHL etc., exclus Poşta Română), în ambalajul original şi împreună cu factura şi certificatele de garanţie. În acest caz, veţi achita taxele de transport pentru returul produsului.

Manuale de utilizare

Alături de produsul comandat primesc şi un manual de utilizare?

Da. Produsele electronice din oferta www.anjo.ro sunt însoţite de manuale de utilizare în limba română.

Sunt nevăzător şi nu pot citi un manual tipărit pe hârtie. Cum voi putea folosi manualele dumneavoastră?

Manualele sunt oferite pe CD, în format doc şi audio (mp3), pentru a putea fi accesibilite tuturor clienţilor.

Nu am calculator. Îmi puteţi trimite un manual de utilizare scris în Braille?

În acest moment, SC Anjo Web Design SRL nu poate oferi manuale scrise în Braille. În schimb, vă putem trimite manualul de utilizare pe un CD audio pe care îl puteţi asculta la orice casetofon cu CD.

Am cumpărat un soft pentru nevăzători din oferta dumneavoastră. Mă veţi ajuta să îl instalez?

Asistenţa la instalare este inclusă în preţul pachetului software achiziţionat. Ajutorul va fi asigurat prin intermediul unor programe de accesare a computerelor de la distanţă. Vă vom contacta telefonic pentru a stabili detaliie.

Am cumpărat un soft pentru nevăzători din oferta dumneavoastră. Mă veţi învăţa să îl folosesc?

Atât Expressivo cât şi vocea pentru JAWS IVONA Carmen vin cu propriul sistem de ajutor (help) în care veţi găsi toate informaţiile de care aveţi nevoie pentru a învăţa să utilizaţi programele.

Totuşi, vă putem răspune la întrebări punctuale, trimise la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in limita timpului disponibil.

Garanţia

Oferiţi garanţie pentru produsele electronice cumpărate?
Toate produsele electronice prezentate în magazinul nostru au o perioadă de garanţie de un an şi se livrează împreună cu un certificat de garanţie tipărit, emis de SC Anjo Web Design SRL.

Produsul aflat în garanţie nu mai funcţionează sau funcţionează incorect. Cum trebuie să procedez pentru a beneficia de prevederile certificatului de garanţie?
Vă rugăm să ne contactaţi la numerele de telefon 0722925023 sau 0755167810 pentru a primi indicaţiile necesare utilizării garanţiei.

Perioada de garanţie a produsului achiziţionat nu s-a sfârşit încă, însă bateria produsului s-a terminat. Îmi puteţi înlocui produsul cu unul nou, în mod gratuit?
Garanţia oferită nu include bateriile. Vă recomandăm să înlocuiţi bateriile chiar dumneavoastră, în cazul cântarelor, tensiometrelor, al stiloului prietenos şi al ceasurilor de masă, respectiv să apelaţi la serviciile unui ceasornicar pentru înlocuirea bateriilor la ceasurile de mână şi la termometrele medicale.

În cazul în care vă trimit produsul aflat în garanţie pentru a fi înlocuit cu unul nou, cine suportă taxele de transport?
Dacă problemele de funcţionare au apărut ca urmare a unor defecte ascunse şi nu a utilizării necorespunzătoare de către dumneavoastră (expunere la şocuri, temperaturi extreme, umezeală, baterii necorespunzătoare, utilizare neconformă cu instrucţiunile din manual etc), taxele de transport vor fi achitate de SC ANJO WEB DESIGN la primirea coletului. De asemenea, taxele de transport pentru produsul nou pe care îl veţi primi vor fi suportate tot de SC Anjo Web Design SRL.
Dacă problemele de funcţionare se datorează unei utilizări incorecte, însă produsul nu este defect (ex: cântarul de bucătărie arată o greutate eronată, însă obiectul cântărit a fost incorect aşezat pe platan), produsul vă va fi returnat fără a fi înlocuit şi dumneavoastră veţi achita taxele de transport până la sediul SC Anjo Web Design SRL şi retur, însă veţi beneficia de consultanţa telefonică oferită de un reprezentant al firmei noastre pentru a învăţa să utilizaţi corect produsul cumpărat.
Dacă produsul s-a defectat în urma unor şocuri mecanice, temperaturi extreme, condiţii de umiditate, manipulări incorecte la care a fost supus accidental de dumneavoastră, garanţia este anulată şi nu veţi beneficia de înlocuirea de un produs nou. Cel vechi vă va fi returnat şi veţi achita taxele de transport până la sediul SC Anjo Web Design SRL şi retur.

În urma unei conectări la computer, am şters din greşeală toate fişierele de pe Stiloul Prietenos, dispozitivul de creare a etichetelor audio. Acum nu îmi mai citeşte etichetele vechi şi nici nu mai pot înregistra etichete noi. Îmi puteţi înlocui aparatul cu unul nou?
Nu este necesară înlocuirea cu un aparat nou. Puteţi trimite produsul la sediul SC Anjo Web Design SRL, la adresa indicată în certificatul de garanţie, şi vă vom reinstala softul contra cost. Având în vedere că defectarea aparatului s-a produs ca urmare a utilizării incorecte de către dumneavoastră, veţi achita taxele de curier dus şi întors. Vă rugăm să ne contacţai telefonic pentru a primi o cotaţie de preţ, în funcţie de gravitatea problemei.

Catalogul de produse

Aş vrea să studiez lista produselor pentru nevăzători fără a naviga prin categoriile siteului. Se poate descărca un catalog al produselor din magazinul de produse pentru nevăzători?

Da. Descărcaţi acum Catalogul produselor pentru nevăzători.

Pot consulta catalogul şi în format mp3?

Din considerente de spaţiu, catalogul în format audio nu a putut fi încărcat pe server. Contactaţi-ne prin email sau telefonic şi vi-l vom pune la dispoziţie.

Am descărcat catalogul de pe site sau am primit de la dumneavoastră catalogul audio. Îl pot trimite şi prietenilor mei?

Desigur. Pentru noi este foarte important ca informaţia despre produsele noastre să ajungă la cât mai multe persoane cărora acestea le-ar putea fi de ajutor.

Persoane juridice

Reprezint o persoană juridică. Cum pot plasa o comandă astfel încât facturarea să se facă folosind datele persoanei juridice?

Puteţi plasa comanda telefonic, la 0722925023, sau prin email la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . Alternativ, puteţi plasa comanda prin intermediul siteului, adaugand la rubrica Informaţii datele persoanei juridice pentru care se emite factura.

Reprezint o persoană juridică. Pot plăti cu ordin de plată?

Da. Pentru a solicita utilizarea acestei modalităţi de plată, trimiteţi un e-mail la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza cu datele complete de facturare (Nume societate, CIF/CUI, număr de înregistrare la Registrul Comerţului, sediu) şi în timp de maxim 24 de ore vi se va emite o factură proformă cu care veţi putea efectua plata produselor. După efectuarea plăţii, trimiteţi la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza o copie scanată a ordinului de plată şi cel mai târziu în cursul următoarei zile lucrătoare coletul va fi expediat către sediul dumneavoastră.

Nu pot plăti decât către un cont în trezorerie. Firma dumneavoastră are un astfel de cont?

S.C. Anjo Web Design S.R.L. dispune atât de un cont deschis la o bancă comercială, cât şi de un cont deschis la Trezoreria Statului. Prin urmare, acceptăm şi plata prin intermediul Trezoreriei.